reklama

strata

Keď občas život sa Ti núka v plnej kráse, no ty otočíš hlavu v druhú stranu, už nepríde možno viac ponuka tá, ktorá by vytrhla tvoj bezvýznamný život z diery ľudského utrpenia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Naďalej budeš padať v útrapy

čiernych miest Tvojej duše.

Srdce sa Ti obalí smútkom,

tmavé súkno zastrie Tvoje pery.

V hlbinách podvedomia

škrie Ťa ten neznámy hlas,

lahodne volá:

,,Človeče, pripoj sa ku mne".

Ja som myšlienka a túžba,

už nemáš viac života strach.

Obišiel Ťa šťastia ten znak.

Ty si už naveky

naveky

len a len náš!

Júlia Kuzárová

Júlia Kuzárová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som, kto som! Snažím sa byť človekom, ktorého by som si sama vážila. Keď v živote zlyhám opäť vstávam a kráčam s hlavou zdvihnutou vpred, to je heslo, ktoré riadi môj svet ! Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu