reklama

Začiatok

Na obzore Slnko sa črtá, vidím jeho zore tu, už ta. Koniec nastal úplne nečakane, začiatok objavil sa prekvapene.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Na obzore Slnko sa črtá,

vidím jeho zore tu, už ta.

Koniec nastal úplne

nečakane,

začiatok objavil sa

prekvapene.

S očami na nebo uprenými,

na tvári úsmev úprimný.

Viem to.

Cítim to.

Chcem to.

Nový pocit,

nový začiatok.

Pokoj na duši,

pokoj v srdci.

Žiadne napätie,

ani strach.

Žiadne bolesti,

ani plač.

Slobodná som celá,

do predu rozpustilá.

Za novým sa ženiem,

všetko nové farby má.

Už to viem,

znovu cítim.

Ja žijem!

Bláznenie znovu mám v rukách

novú krv živú v silnejších žilách.

Júlia Kuzárová

Júlia Kuzárová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som, kto som! Snažím sa byť človekom, ktorého by som si sama vážila. Keď v živote zlyhám opäť vstávam a kráčam s hlavou zdvihnutou vpred, to je heslo, ktoré riadi môj svet ! Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu