reklama

Priateľstvo

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Dni a noci dlhé,

no prežiarené svetlom nádeje,

stali sa mi útechou i oporou.

Srdce ako symbol

lásky a cnosti

rozohrieva pieseň,

ktorú vzala mi beznádej,

lebo tej viac už niet!

Svitá.

Svitá na lepšie časy,

na neskonalú ľudskú radosť.

Čo dodať?

Snáď len:

Slnko svieť!

Nech žiara tvojho úsmevu,

pohladí mi tvár

ďalší deň, čo deň.

Lebo ja už niesom,

nie som viac sám.

Zmysel, potreba i citlivosť,

sa prebudili v mojom vnútri.

Cieľom bolo pokojné mesto

pre dušu nájsť

I hľa, našiel som.

Duša mi plesá,

opája sa krásou pokoja,

ktorá plynie z priateľstva.

Júlia Kuzárová

Júlia Kuzárová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som, kto som! Snažím sa byť človekom, ktorého by som si sama vážila. Keď v živote zlyhám opäť vstávam a kráčam s hlavou zdvihnutou vpred, to je heslo, ktoré riadi môj svet ! Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu